Raad van Toezicht 2020-2021

Sanne Huisken (2017) Lid
Joyce van der Molen (2018) Lid

Hoi allemaal!

Wij zijn Yannick Kunnen, Paul Bartelds, Maaike Brakenhoff, Sanne Huisken en Joyce van der Molen en vormen dit jaar samen de raad van toezicht van S.V. Exploratio. Wij zijn allemaal al een paar jaar actief bij onze vereniging en hebben ook een bestuursjaar gedaan. Als raad van toezicht houden wij ons bezig met het ondersteunen en adviseren van het bestuur. Wij helpen aan het begin van het jaar met de opstart van het nieuwe bestuur. Gedurende het jaar blijven wij hen ondersteunen door onder andere advies te geven aan het bestuur omtrent zaken waar het bestuur tegen aan loopt en (misschien) een helpende hand bij nodig heeft. Daarnaast houden wij toezicht op de voortgang van het beleid en de ontwikkeling van de studievereniging.

Kortom wij werken nauw samen het bestuur, zodat zij optimaal de vereniging kunnen besturen!

WhatsApp_Image_2021-03-06_at_19.03.31.jpeg