Buitenlandse reiscommissie

Er zitten geen leden in deze groep

Hey allemaal, wij zijn David (21) en Melissa (22) en we zitten samen in het 3e jaar van de studie. Wij wonen allebei al een tijdje in Groningen maar komen oorspronkelijk uit en rond Zwolle. Dit jaar zijn wij de voorzitters van de buitenlandse reiscommissie, wat inhoudt dat wij er voor zorgen dat alles goed verloopt en dat de taken goed worden uitgevoerd.

Ik (David) vind het erg leuk om met vrienden spontane activiteiten te doen. Daarnaast ben ik natuurlijk ook wel eens in de club of op het terras te vinden voor een goud gele rakker.

Ik (Melissa) houd van het uitgaansleven, een drankje doen met vrienden en natuurlijk van shoppen. Ook houd ik van lekker warm weer, dus hopelijk zit dat goed tijdens de buitenlandse reis.

Hallo allemaal
Ik heet Nicolle en ik ben 19 jaar oud, en ben dit jaar 3e jaars student. Ik ben ook al 3 jaar actief bij Exploratio en vind het hartstikke gezellig. Ik ben dit jaar lid van de buitenlandse reiscomissie en de introcomissie. Ik woon in Heerenveen, maar ga naar München voor stage. Ik ben dit jaar de fotograaf van de buitenlandse reiscomissie.

Hoi! Ik ben Luna en ben 19 jaar oud. Ik woon nu in Groningen en ik kom oorspronkelijk uit het ó zo mooie Dalfsen. Ik vind het superleuk om op het terras te zitten en met vriendinnen af te spreken. Het afgelopen jaar ben ik al actief lid geweest bij de introcomissie van Exploratio, en vond dit zo gezellig dat ik mij dit jaar heb aangesloten voor de buitenslands reiscomissie!! Ik vind het heel gezellig om uit te gaan, dus hoop dat we ook kunnen genieten van het uitgaansleven in het buitenland. Ik hoop jullie allemaal te leren kennen tijdens de reis!!!

Hoi! Ik ben Giulia en ik ben 20 jaar oud. Ik ben geboren en getogen in Groningen. Ik zit in het tweede jaar van MBRT. Ik ben de secretaris van de buitenlandse reiscommissie. Dat houdt in dat ik de notulen bijhoud. Ik heb heel veel zin om met jullie allemaal op reis te gaan!!

Hoihoi! Ik ben Mirte en ik ben 19 jaar oud. Ik kom uit het prachtige Dalfsen. Ik zit nu in het tweede jaar van de opleiding. Dit is het eerste jaar dat ik bij een commissie zit en heb de rol als penningmeester. Ik heb erg veel zin in de reis en ik hoop jullie ook!

WhatsApp_Image_2023-03-13_at_17.49.04.jpeg
WhatsApp_Image_2023-03-13_at_17.49.05.jpeg