Aniek Eliza Josephina Bouhuis (2018) Voorzitter
Pim Michels (2017) Redacteur
Koen Reimert (2018) Secretaris

Redactiecommissie

Hey hey, wat leuk dat je kennis met onze commissie wilt maken en haar leden. Wij zijn de redactiecommissie en zullen dit studiejaar het vakinhoudelijke tijdschrift, Altius., van studievereniging Exploratio en de studie MBRT schrijven. Hierin zullen leuke en interessante vak gerelateerde interviews en artikelen komen te staan. Aan het eind van het schooljaar kan je onze versie van het tijdschrift verwachten! De leuke actieve mensen die dit tijdschrift gaan schrijven, zullen we even kort aan je voorstellen, mocht je ze nog niet kennen.

Haii! Ik ben Aniek Bouhuis en ik ben 19 jaar oud. Afgelopen september ben ik begonnen met de minor Echografie van de MBRT. Deze minor bevalt mij heel goed en ik heb er dan ook veel plezier in. Naast mijn 3e jaar als MBRT-studente ben ik dit jaar de voorzitter van de redactiecommissie bij onze prachtige studievereniging. Als voorzitter ben ik samen met de vice-voorzitter eind verantwoordelijk voor het maken van het tijdschrift genaamd de Altius. Tevens zorg ik ervoor dat de samenwerking binnen de commissie goed zal verlopen en leid ik de vergaderingen. Ik kijk er heel erg naar uit om dit tijdschrift samen met een hele leuke commissie te maken en uit te brengen. Als laatste hoop ik natuurlijk dat we met z'n allen snel weer biertjes mogen drinken en dansjes kunnen doen op de borrels!

Olaaa! Ik ben Emma de Koning (20). Ik zit in het derde jaar van de studie MBRT en volg op dit moment de minor PET/CT/MRI. Ik kom uit de buurt van Amsterdam, maar woon gelukkig al sinds het begin van de studie in Groningen. Dit is het derde jaar op rij waarop ik actief lid ben binnen Exploratio. Dit jaar heb ik de taak van vice-voorzitter op mij genomen en zal ik ervoor zorgen dat ik de voorzitter help en meeschrijf aan de artikelen. Ik wens jullie alvast heel veel plezier met het lezen ervan!

Hooiihooii !! Mijn naam is Koen Reimert. Ik ben 20 jaar oud en doe dit jaar de minor 'aangepast sporten in de revalidatie, school en vrije tijd' aan de Hogeschool Windesheim. Ik ben dit jaar de secretaris van de redactiecommissie. Een secretaris zorgt ervoor dat alle belangrijke onderwerpen in een vergadering worden opgeschreven. Hierdoor weten de mensen die er niet bij zijn waar de vergadering over ging en is er onderling in de commissie geen verwarring. Ik hoop dat wij als redactiecommissie dit jaar een leuk en een Altius. vol met informatie gaan uitbrengen!

Hey! Ik ben Pim, 20 jaar oud en zit in mijn vierde jaar van de opleiding MBRT. Dit halfjaar ben ik bezig met een aantal vakken van mijn minor PET/CT/MRI en maak ik uurtjes bij team tuberculosebestrijding van de GGD. In mijn vrije tijd nuttig ik graag een biertje met vrienden, tennis of squash ik zo nu en dan en maak ik graag wat tunes door te drummen of piano te spelen. Ik ben dit jaar één van de redacteurs binnen de redactie. Samen met mijn commissie ga ik proberen om óók dit jaar de Altius. weer te vullen met interessante interviews en artikelen over bijvoorbeeld stages of innovaties binnen ons werkveld. Ik kijk er naar uit om aan de slag te gaan en een toffe zesde editie van de Altius. te publiceren!

Hooi, mijn naam is Yasmijn Flisijn en ik ben 21 jaar oud en doe dit jaar de minor Echografie! In mijn vrije tijd kook ik graag of zie je mij aan het wielrennen. Vorig jaar ben ik per ongelijk in de redactie gekomen (er was een tekort en ik help explo met mijn blauwe hart graag). Het was zo'n succes dat ik mijzelf dit jaar weer redacteur van het mooie blad de Altius. mag noemen. Ik hoop dat we weer een mega vet en interessant blad gaan maken en dat jullie dit allemaal natuurlijk gaan lezen.

Groetjes

Redactie.jpeg