Kascommissie 2020-2021

Thomas Scheepstra (2016) Voorzitter
Erwin Lennart Teuben (2017) Lid

Hoi!

Wij, Erwin en Thomas, zijn dit studiejaar de kascommissie. Als kascommissie zijn wij voornamelijk achter de schermen actief bij de studievereniging. Wij hebben allebei in het verleden een bestuursjaar als penningmeester voltooid. Ik zelf heb dit bij Exploratio gedaan en Erwin bij een studenten klimvereniging (G.S.A.C.). Met onze opgedane kennis helpen wij de penningmeester van het huidige bestuur gedurende het studiejaar met financiële zaken zoals het opstellen van de begroting of het schrijven van de financiële verslagen. Je zult ons dus voornamelijk op de algemene leden vergaderingen van de studievereniging zien maar daarnaast hopen we natuurlijk dat we elkaar tegen het einde van het jaar ook nog eens op een borrel of andere activiteit kunnen spreken!

Hopelijk tot dan!