Buitenlandse reiscommissie

Nicky Zantingh (2019) Penningmeester
Nina van Zon (2019) Voorzitter

Buitenlandse reis
Met de buitenlandse reiscommissie gaan we dit jaar een reis organiseren naar Parijs voor alle leden van Exploratio.
Tijdens de reis worden er verschillende activiteiten gepland. Van studie gerelateerde activiteiten tot mooie bezienswaardigheden & veel gezelligheid!
Wij hopen uiteraard dat de reis door kan gaan en anders organiseren we een top alternatief... To be continued!

Hallo leuke Explo leden! Ik ben Nina van Zon en dit jaar de voorzitter van de buitenlandse reiscommissie. Ik ben 20 lentes jong, woon in het altijd gezellige Groningen en ik zit in het 2e jaar van MBRT. Als voorzitter ben ik verantwoordelijk voor de commissie. Alles wat geregeld moet worden om een geslaagde reis te organiseren zal ik begeleiden en waar nodig is de leden ondersteunen.
Ik kijk uit naar de activiteiten die gaan komen. Tot snel!

Hallo allemaal! Mijn naam is Janna van Dekken en ik ben 21 jaar oud. Ik zit in het tweede jaar van de opleiding. Dit jaar ben ik de vicevoorzitter van de buitenlandse reiscommissie; dit houd in dat ik de voorzitter Nina aanvul waar nodig en haar help met de taken die zij heeft, ook zal ik de andere leden in de commissie bij staan waar nodig is.

Hoi, ik ben Rowan! Ik ben 19 en ik kom uit Zwolle. Ik zit in mn eerste jaar MBRT en ik ben dit jaar de secretaris van de buitenlandsereis-commissie. Dat betekent dat ik verantwoordelijk ben voor het maken van aantekeningen tijdens onze vergaderingen en deze uitwerk. Ik heb erg veel zin om aan de slag te gaan!

Hoii, Ik ben Nicky, 20 jaar en zit nu in het tweede jaar van mbrt. Aankomend jaar ben ik de penningmeester van de buitenlandse reiscomissie. De penningmeester is verantwoordelijk voor de begroting van de reis. Wanneer de activiteitenbekend zijn wordt dat aan mij doorgegeven en kan ik de begroting kloppend maken. We hopen natuurlijk dat de buitenlandse reis door kan gaan en dat we er een mooie reis van kunnen maken!

Heyy! Ik ben Maxine de Jong, 17 jaar oud. Dit jaar doe ik de functie externe coördinator, voor de buitenlandse reiscommisie. Ik zit in mijn 1e jaar van MBRT. Als externe coördinator zorg ik voor het contact tussen de commisie en externe bedrijven/personen. Ik kijk uit naar alle gezelligheid en de activiteiten die gaan komen. Groetjes maxine!

WhatsApp_Image_2021-03-17_at_23.19.23.jpeg