Janna van Dekken (2019) Voorzitter
Lisanne Boets (2021) Redactrice
Katja van der Meer (2021) Vormgever

Heey Explo-leden!

Met z'n 6en vormen wij dit jaar de redactie. Wij zullen er weer een leuk en interessant Altius blad van maken! Nu eerst maar even een voorstel rondje;

Hallo allemaal! Ik ben Janna van Dekken en ik ben de voorzitter dit jaar van de redactie commissie. Ik ben 22 jaar en zit in het derde jaar van de opleiding MBRT. Momenteel loop ik stage in Duitsland en het komend half jaar ga ik de minor KNF volgen. In mijn vrije tijd hou ik er van om af te spreken met vriend(innen) en een drankje te doen. Daarnaast fiets ik graag een mooie route en elke week ben ik te vinden in de sportschool voor de kickboks trainingen. Ik kijk er erg naar uit naar de samenwerking met deze leuke toppers! Ons doel is een super interessante editie uit te brengen voor jullie!

Hoi hoi, ik ben Amy van Kraaij en komend jaar ben ik de vice-voorzitter van de redactie. Ik ben 20 jaar en zit ook in het derde jaar van de MBRT. Afgelopen semester heb ik stage gelopen op de Radiologie in het gezellige Martini ziekenhuis. Komend semester ga ik net als Janna de minor KNF volgen. Ook kun je mij vinden bij de opleidingscommissie en het studentenpanel. Ik speel hockey en dwarsfluit. Daarnaast spaar ik stripboeken en hou ik van spelletjes en films. Een goed biertje past er dan altijd bij. Ik heb erg veel zin om komend jaar een super leuk tijdschrift voor jullie te maken met deze prachtige mensen.

Hi, Mijn naam is Geerte-Marije, de secretaris van de redactie. 21 jaar oud en ik ben 3de jaars MBRT-student. Momenteel loop ik met veel plezier een stage op de radiotherapie afdeling van het Klinikum in Neumarkt i.d. Opf. Met ontzettend veel zin hoop ik in het volgende semester de minor Echografie te gaan volgen. Naast de studie werk ik veel of ga ik graag met vrienden of vriendinnen een wijntje drinken. Heel af en toe ben ik in de sportschool te vinden. Met de nadruk of af en toe… Ik hoop samen met mijn mede-redactieleden een interessant, informatief en een uitblinkende Altius te maken.

Hoii, Ik ben Lisanne Boets, 19 jaar en zit momenteel in mijn derde jaar van de MBRT. Sinds dit jaar ben ik actief lid bij explo binnen de redactie. In september ben ik begonnen met mijn stage in Duitsland. Vanaf februari ga ik beginnen met mijn minor echografie op de Hanze. Tijdens deze minor ben ik ook student assistent op school. Naast school zwem ik veel en doe ik aan waterpolo. Ook geef ik 2x in de week zwemtraining bij mijn zwemvereniging. Ik kijk er naar uit om samen een mooi tijdschrift in elkaar te zetten!

Haiii, ik ben Eva Admiraal en ik ben dit jaar een van de redactrices van de Altius! Ik ben 19 jaar en zit in het derde jaar van de MBRT. Ik heb begin dit jaar de minor Forensic Radiology gevolgd in Zwitserland en volg op dit moment de minor Global Health aan de Hanze. Later dit jaar ga ik stage lopen in Deventer maar tussendoor hoop ik samen met de andere commissieleden ook dit jaar weer een mooi tijdschrift uit te brengen!

Hoi ik ben Katja van der Meer. Ik ben 20 jaar en zit in mijn tweede jaar MBRT. Ik ben sinds dit jaar actief binnen explo in promotiecommissie en de redactiecommissie. Ik kom uit Assen. Veder speel ik viool, teken ik, hou ik van wandelen met mijn hond en speel ik graag kaart en bordspelletjes.