Introcommissie

Lucyl Tichelaar (2020) Lid Kook
Lisa Hetty Rosalie Rozema (2021) Lid Bar
Hester Groeneveld (2020) Lid Activiteiten

Ik ben Roos Lemmen en ik ben dit jaar voorzitter van de introcommissie. Ik ben 19 jaar en zit op dit moment in het derde jaar van mijn opleiding. Ik hockey bij GHBS in Groningen en vind het altijd leuk om met vriendinnen een drankje te doen.

Hoi! Mijn naam is Mariët en ik vervul dit jaar de functie van vice-voorzitter binnen de introcommissie! Dit houdt in dat ik de voorzitter ga ondersteunen in haar taken. Ik ben 21 jaar en woon gezellig in Groningen! In mijn vrije tijd tennis ik bij G.S.T.C én ik ben ook altijd wel in voor een drankje of een feestje! Op naar een leuke introductieperiode!

Activiteit:

Hey, mijn naam is Lisanne en ik ben 20 jaar oud. Ik kom uit de Achterhoek maar zit sinds een paar jaar ook in Groningen op kamers. Naast dat ik heel graag dans, hou ik er ook van om drankjes te doen met vrienden!
Dit jaar ben ik de voorzitter van de activiteitencommissie binnen het introteam.
Ik heb er erg veel zin in om van het introkamp weer wat leuks te maken!

Heyy, mijn naam is Manon (19). Ik zit dit jaar bij de activiteiten commissie binnen de introcommissie.  Samen met nog heel wat leuke mensen gaan we er voor zorgen dat er volgend jaar bij het introkamp veel gelachen wordt. Ook is het leuk dat iedereen elkaar al wat beter kan leren kennen. Mijn hobby’s zijn hockeyen en een lekker drankje doen met wat vriendinnen.  Ik kijk er naar uit!!

Hoi! Ik ben Tariq, 20 jaar en zit op dit moment in het tweede jaar van de opleiding. Ik zit binnen de introcommissie in de activiteitencommissie wat betekent dat ik tijdens het introkamp mij bezig zal houden met het organiseren van allemaal leuke activiteiten.

Heyhoi, mijn naam is Paula Reinsma, ben 19 jaar en zit in het eerste jaar van de studie MBRT. Dit jaar ben ik actief als lid van de activiteitencommissie. Verder vind ik het leuk om met vrienden een drankje te doen en ben daarom ook altijd in voor wat gezelligheid! :)

Hoi, mijn naam is Luna en ik ben 17 jaar. Ik zit in mijn 1e jaar van de MBRT, en mag de activiteitencommissie versterken bij het introteam!! Ik hou van uitgaan, lekker wijntjes drinken met vrienden en uit eten gaan. Samen maken we er een leuke introperiode van ;)

Hallo ik ben Hester, ik ben 18 jaar. Ik die het eerste jaar over, en ik zit bij de introcommissie, het activiteiten gedeelte. We weer een super leuk intro kamp in elkaar zetten, en met de subcommissie gaan we natuurlijk de leukste activiteiten regelen!

Kook:

Hi! Ik ben Noor en dit jaar ben ik voorzitter van de kookcommissie binnen de introductie commissie. Ik ben 21 jaar oud en kom uit Arnhem. Momenteel zit ik  in het tweede jaar van de mbrt. Sinds een jaar geleden woon ik ook in Groningen in een prachtig gemengd studentenhuis aan de Kraneweg. Verder heb ik een leuke bijbaan bij Belsimpel, loop ik heel wat lawa’s in het Noorderplantsoen en ben ik regelmatig in de stad te vinden voor een drankje en hopelijk binnenkort ook voor een dansje. Vorig jaar heb ik ook deel mogen uit maken van de intro commissie en dat was een groot succes ondank de corona. Laten we dit jaar alles op z’n kop zetten en er een waanzinnig introductie kamp van maken!

Hallooo allemaal, ik ben Lucyl 20 jaar en zit in het 2e jaar MBRT. Na een onverwacht aanbod leek het me heel leuk om actief lid te worden. Naast school ben ik vaak bij vrienden te vinden voor een biertje :) Dit jaar gaan wij als kookcomissie ervoor zorgen dat iedereen een goeie bodem heeft voor de leukste introdagen!!

Hey allemaal, mijn naam is Melissa (21 jaar) en ik zit in mijn 2e jaar van de studie. Ik woon sinds een tijdje in het mooie Groningen maar kom oorspronkelijk uit Nieuwleusen. Naast dat ik graag voetbal, houd ik er ook van om te shoppen, een drankje te doen met vriendinnen en vind ik het ook erg leuk om te koken. Dit komt zeker goed van pas aangezien ik dit jaar bij de kookcommissie zit tijdens de introductieweek. Ik heb heel veel zin in het introductiekamp en ik hoop dat we er een leuke week van kunnen maken met lekker eten!

Heeee, ik ben Isa, 20 jaar en kom uit Friesland, maar woon op kamers in een gezellig huis in Groningen. Ik zit nu in het tweede jaar en het leek me leuk om actief lid te worden bij Exploratio, dus vandaar dat ik komend jaar bij de kookcommissie zit binnen de introcommissie! Ik ben altijd in voor gezelligheid en lekker eten, dus dat moet vast goed komen tijdens de introdagen!

Bar:

Hey allemaal!

Wij zijn Roos (21), Lisa (17) en Nicolle (18). Wij zitten in het 1e en 2e jaar van de studie. We vinden het allemaal leuk om een drankje te doen met vrienden of een leuk spelletje te spelen. Samen met de andere leden van de introcomissie gaan wij er alles aan doen om een onvergetelijk kamp te organiseren!