Lustrumcommissie

Hilde Scholten (2017) Extern coördinator
Eline Schreurs (2017) Vicevoorzitter
John-Roy Veneberg (2014) Algemeen lid

Exploratio zit dit jaar in haar tiende jaar en dit betekent dat het tijd is voor een onvergetelijk feest! In de afgelopen jaren is de studievereniging uitgegroeid tot een hele fijne vereniging met ontzettend gezellige leden die wel van een feestje houden. Om te vieren dat wij bijna 10 jaar bestaan, is de lustrumcommissie opgezet om een feest te organiseren.

Wij zijn die lustrumcommissie van studievereniging Exploratio, v.l.n.r. Thomas, Maaike, Yasmijn, Evi, Hilde, John-Roy en Eline. Wij hebben de eer dit jaar een week te organiseren ter ere van het tweede lustrum van Exploratio. Voor deze week organiseren wij verschillende gezellige activiteiten, waaronder o.a. een spetterend eindfeest. Daarnaast zijn we ook druk bezig met de organisatie van een symposium. De week is van 3 juni t/m 7 juni, dus houd hem vast vrij in je agenda!

Mochten jullie dit lezen en denken: “Wacht even, ik heb ook nog super vette ideeën!”, mailen kan altijd naar lustrumcommissie@sv-exploratio.nl

Commissiefoto.png