Binnenlandse reiscommissie

Paul Bartelds (2014) Penningmeester
Bram ten Brinke (2016) Extern coördinator
Kylie Koers (2015) Algemeen lid

“Boerennn!! Boerennn”, galmde het door de zaal van het actieveledenweekend. De binnenlandse reiscommissie wilde haar aanwezigheid laten merken en vond een boerenoutfit dé match.
Wij zijn (v.l.n.r.) Maaike Brakenhoff, Bram ten Brinke, Kylie Koers, Nynke de Zee, Paul Bartelds en Sanne Huisken en wij vormen de binnenlandse reiscommissie. We zijn een bijeengeraapt zooitje maar hebben één ding zeker gemeen, onze liefde voor deze studievereniging. Afgestudeerd, begonnen met een andere studie of nog druk bezig met MBRT, wij hebben daarnaast tijd gemaakt om samen een weekend naar Nijmegen te organiseren! Wij hebben enorm veel zin in het weekend en hebben plezier gehad in het organiseren hiervan. Tot snel op een borrel, of tijdens de binnenlandse reis!

Liefs, de binnenlandse reiscommissie​

DSC_0697-2.jpg