Promotiecommissie

Nynke de Zee (2017) Lid Binnenlandse reiscommissie
Lynn Venderbosch (2018) Lid Buitenlandse reiscommissie
Naomi Chan (2019) Lid Feestcommissie

De promotiecommissie zorgt voor het promoten van activiteiten, borrels en reizen. Dit doen we door middel van het maken van posters, presentaties en praatjes. Vanuit verschillende commissie die activiteiten hebben die gepromoot moeten worden zitten er leden in deze commissie. Deze leden maken de presentaties en houden de praatjes voor de colleges. Ook zijn er twee leden die de posters maken door middel van een aanvraag die ze krijgen. Hieronder worden de leden even kort voorgesteld. Op de foto v.l.n.r. Janna, Jiaxin, Romee, Naomi en Lynn.

- Janna, voorzitter, overziet alles in de commissie en maakt de posters.

- Jiaxin, algemeen lid, maakt posters.

- Nynke, lid binnenlandse reis, zorgt voor de promotie van de binnenlandse reis.

- Lynn, lid buitenlandse reis, zorgt voor de promotie van de buitenlandse reis.

- Romee, lid activiteiten, zorgt voor de promotie van de verschillende activiteiten van haar commissie.

- Naomi, lid feest, zorgt voor de promotie van de borrels en andere feesten.

Zoals je kunt zien zijn er veel commissieleden die verschillende taken uitvoeren. Hierdoor hopen wij met veel enthousiasme de georganiseerde activiteiten te kunnen promoten.

Groetjes Janna

PHOTO-2020-01-16-12-26-06.jpg