Overlijdensbericht Michiel Beenen

Lieve leden,

Tot onze grote schrik is onze vriend, oud-bestuurslid en Raad van Advies voorzitter Michiel Beenen op een veel te jonge leeftijd ons ontnomen. Alle liefhebbenden zullen zijn positieve, spontane karakter en zijn grote, vrolijke glimlach ontzettend missen.

Vanwege deze heftige gebeurtenis hebben wij samen met de opleiding besloten dat de propedeuse-uitreiking afgelast wordt. Hier hebben de desbetreffende studenten een mail over gehad.

Voor iedereen die er behoefte aan heeft is de Honours-ruimte (E-vleugel) ingericht tot gedenkruimte. Verder is de bestuurskamer altijd open en kun je altijd binnenlopen.

Alle leden van de studievereniging willen de ouders, familieleden, vrienden en andere nabestaanden heel veel kracht en sterkte toewensen tijdens deze moeilijke tijd.