Online activiteiten exploratio

Lieve leden,

Afgelopen weken is Explo weer begonnen met het organiseren van activiteiten omdat wij jullie zo erg missen. Echter gebeurt dit, door het coronavirus, online! Een heuze filmavond en leuke, informatieve workshop over effectief studeren en motivatie. Deze workshop werd gegeven door Niels Bakker, student coach en oprichter, van Wakker bij Bakker (één van onze sponsoren). In deze workshop hebben wij van hem geleerd hoe je effectief kan studeren en je motivatie hoog kan houden in deze rare tijd van thuis zitten en niet naar school kunnen. Als je hierin bent geinteresseerd, neem dan vooral een kijkje op hun website: www.wakkerbijbakker.nl/

Tijdens de filmavond, die georganiseerd is door de activiteitencommissie, hebben we de film "Lucy" gekeken. Samen met een heleboel leden hebben wij via Netflix gekeken hoe Lucy een heel spannend maar raar avontuur beleefde op haar vakantie in Taiwan. Na deze film hebben we nog gezellig nagepraat met z'n allen in de Discordserver van Explo (die jij ook kan joinen via deze link: discord.gg/bkgkD2s. Deze server hebben we speciaal gemaakt om jullie bij elkaar te brengen. We hebben verschillende 'hoekjes' ingericht waarin jullie met elkaar kunnen praten. Dus of je nou aan het gamen bent, met elkaar in aan de studie bent of je gewoon gezellig met elkaar een praatje wil maken is dit echt iets voor jullie.

Verder staat er nog een leuke online pubquiz te wachten waar je met een team aan mee kan doen. Deze pubquiz wordt gehouden op vrijdag 5 juni en ja, je kan je er nog voor aanmelden! Kijk even op onze site hoe je je moet aanmelden. Het beloofd een super leuke avond te worden. Wordt jij met je groepje de slimste? En omdat de filmavond zo'n succes was, zijn we bezig met het organiseren van nog een filmavond! Hou onze social media dus goed in de gaten want dit wil je niet missen!

Voor nu willen wij jou in deze tijd heel veel sterkte en succes wensen.

Met een Exploblauwe groet,

Namens het hele bestuur '19-'20