NVMBR focusgroep

De NVMBR, de beroepsvereniging voor alle MBB’ers, is op zoek naar jullie! De NVMBR ondersteunt MBB’ers zodat zij hun beroep goed kunnen uitoefenen en zodat het werk interessant blijft. Zo doen zij aan belangenbehartiging, scholing en het onderhouden van kwaliteitsrichtlijnen.

De NVMBR wil graag ook de ervaringen van studenten horen, als toekomstige MBB’ers. Wat vinden jullie belangrijke thema’s waar de NVMBR jullie bij kan helpen? Hoe zie jij de start van je carrière voor je? En wat vind je belangrijk aan een vereniging? Daarvoor zijn wij op zoek naar mensen die hun mening willen laten horen in een ‘focusgroep sessie’.

Vanwege de corona maatregelen zal deze sessie online zijn, op 12 januari van 08.00 tot uiterlijk 09.30. Aanmelden kan via een mailtje naar marloes@kalcio.nl, dan krijg je een uitnodiging naar de meeting.