Maatregelen Covid-19

Lieve leden,

Studievereniging Exploratio houdt de ontwikkelen omtrent het Coronavirus nauwlettend in de gaten. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en zijn, zoals velen, nu helaas genoodzaakt maatregelen te treffen tegen het snel verspreidende virus.

Het bestuur heeft daarom besloten de volgende activiteiten per direct te annuleren:

- Borrel 19 maart;
- Verkoop SD samenvattingen 24 maart;
- Beachvolleybal 26 maart;
- Bestuurskamer activiteit 1 april;
- Lezing 7 april;
- Body Worlds Amsterdam 18 april.

De buitenlandse reis naar Parijs hebben wij helaas ook moeten annuleren. Leden die hieraan zouden deelnemen, hebben inmiddels een mail ontvangen over de terugbetaling.
Daarnaast is onze bestuurskamer (Dk.07) per direct gesloten.

Wij zullen onderzoek doen of bepaalde van bovenstaande activiteiten verplaatst kunnen worden naar een ander moment later in dit studiejaar. Updates hierover zullen bekend worden gemaakt via onze sociale kanalen Facebook en Instagram.

Het bestuur betreurt deze drastische maatregel, maar stelt de veiligheid van leden en anderen voorop.

Mochten er nog vragen zijn, kun je die per mail stellen via info@sv-exploratio.nl

We verwelkomen je graag bij de eerstvolgende activiteit!

Liefs,

Het 11e bestuur der S.V. Exploratio

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen