Biercantus: Huffen in je badjas

3 jun. 2019 20:30 - 01:00
Het Heerenhuis

Biercantus: Huffen in je badjas

Zoals velen van jullie inmiddels waarschijnlijk al hebben meegekregen, komt de lustrumweek ter ere van het tien jarige bestaan van de vereniging nu snel dichterbij! Deze week vol activiteiten openen wij op de maandag met een gezellige biercantus! Onder leiding van een praeses en onder het genot van een biertje zullen wij deze avond meezingen met bekende meezingers. De muziek zal worden begeleidt door een band.

Trek allemaal je leukste, gekste, zachtste badjas uit de kast en kom naar dit feestje om de lustrumweek te beginnen! De biercantus zal gehouden worden op 3 juni vanaf 21:00 uur in het Heerenhuis aan de Spilsluizen 9 te Groningen. De inloop is vanaf 20:30 uur. De biercantus kost voor leden 15 euro en voor niet-leden 22,50 euro.