Functieprofiel secretaris

Hallo allemaal,

Ik ben Dyonne Polman en ik ben voor dit studiejaar de secretaris van S.V. Exploratio. Ik heb op het laatste moment besloten om te solliciteren voor een functie binnen het bestuur. Ik was actief bij de gala- en de activiteitencommissie en ik had hierdoor af en toe contact met het bestuur toentertijd. Zij hebben mij uitgelegd wat elke functie inhoudt en hoe een bestuursjaar eruit ziet. Hierdoor heb ik besloten een poging te wagen en te solliciteren voor secretaris.

Dit bleek een hele goede beslissing te zijn! Als secretaris ben ik verantwoordelijk voor het behouden van het ledenbestand (aanmeldingen, uitschrijvingen enz.) en zorg ik voor het mailcontact met leden. Ook zorg ik voor teksten op de website en Facebook, schrijf ik de nieuwsbrieven en notuleer ik elke vergadering of ALV. Behalve de vaste taken en een druk schema is er ook genoeg tijd voor studie en gezelligheid. Doordat je elkaar (bijna) elke dag ziet raak je heel goed bevriend met je medebestuursgenoten maar je komt ook in contact met besturen van andere studieverenigingen.

Ik heb al veel geleerd van mijn bestuursjaar en veel leuke mensen ontmoet. Als je interesse hebt gekregen of als je nog vragen hebt kun je altijd een mailtje sturen naar secretaris@sv-exploratio.nl, even langslopen in de bestuurskamer of een dagje meelopen!