Algemene ledenvergadering

Bestuur 2021-2022
Datum en tijd
4 jul. 2022 19:00 - 20:30
Het Humanistisch Verbond (W.A. Scholtenstraat 2, 9712 KW Groningen)

Algemene ledenvergadering

Beste leden,

Maandag 4 juli houden wij, het dertiende bestuur der S.V. Exploratio, onze vierde algemene ledenvergadering. Tijdens deze ALV zullen het jaarverslag ’21-’22, financieel jaarverslag ’21-’22 en het meerjarenplan financiën besproken worden. De ALV notulen van 28 februari, het halfjaarverslag en financieel halfjaarverslag wordt meegestuurd om vast gesteld te worden. Leden krijgen op deze ALV de kans om hun mening te geven over deze documenten.

De ALV begint om 19:00 uur, inloop is vanaf 18:45 uur. De ALV zal plaatsvinden in Het Humanistisch Verbond (W.A. Scholtenstraat 2, 9712 KW Groningen).

Aanmelden voor de ALV kan via onze website. Taal-, grammatica-, en spellingsfouten zullen op de ALV niet behandeld worden. Deze kun jij mailen naar secretaris@sv-exploratio.nl.

Kun jij niet aanwezig zijn, maar wil jij wel graag jouw mening overbrengen? Dan kun jij iemand anders machtigen. Er geldt een maximaal aantal van één machtigingen per persoon. Je kan iemand machtigen door dit te mailen naar de secretaris.

De documenten en verdere informatie is te vinden in de mail die de secretaris heeft gestuurd

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien